اسفندیاری مسئول جدید حوزه بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز / موسوی به عنوان جانشین خواهر جدید حوزه بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز معرفی شد

آئین تکریم و معارفه مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با حضور سعید یوسفی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، صبح روز دوشنبه، 3 آذرماه در ناحیه بسیج دانشجویی برگزار شد. در این مراسم از زحمات وحید طیبی خرمی و زینب هاشمی ، به عنوان مسئول و جانشین خواهر سابق بسیج تقدیر و محمدحسین اسفندیاری و سیده فاطمه موسوی به عنوان مسئول و جانشین خواهر جدید حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز معرفی شدند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

          به گزارش روابط عمومی حوزه بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز، آئین تکریم و معارفه مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با حضور  سعید یوسفی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، صبح روز دوشنبه، ۳ آذرماه در ناحیه بسیج دانشجویی برگزار شد.

در این مراسم از زحمات وحید طیبی خرمی و زینب هاشمی، به عنوان مسئول و جانشین خواهر سابق تقدیر و محمدحسین اسفندیاری و سیده فاطمه موسوی به عنوان مسئول و جانشین خواهر جدید حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز معرفی شدند.

 

 

وحیدطیبی خرمی، مسئول سابق بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز، ضمن تاکید بر اهمیت انسان سازی و نیروسازی در مجموعه بسیج دانشجویی، گفت: هرجا که هدف و توانمان را در این راه قرار دادیم و برایش تلاش کردیم، فعالیت های موثر درون و برون تشکیلاتی مان هم بیشتر شد.

طیبی خرمی با اشاره به لزوم نقش پدرانه بسیج دانشجویی در بین تشکل های اصلاح طلب و اصولگرای دانشگاه، هدایت این تشکل ها به سمت تشکل های انقلابی را لازم دانست و گفت: این امر نیازمند ارتباط بیشتر مسئولین بسیج با تشکیلات دیگر است که فرماندهان بسیج، خواهران و برادران این را باید در نظر داشته باشند.

مسئول سابق بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز  شأن مسئولین بسیج را نسبت به بقیه اعضاء شأن خادمی دانست و با تاکید بر نقش مهم مسئولین بسیج، در شادابی و عدم خستگی کادر بسیج دانشجویی، گفت: کسانی که مسئولیت دارند باید به نحوی کارها را تعریف کنند که هر فرد در هر مسئولیت احساس کند دارد در جامعه رشد می‌کند. و از طرفی خود دوستانی که مسئولیت دارند با یک حس خوب برای مجموعه وقت بگذارند و حقیقتا عاشق مجموعه شان باشند.در این صورت بقیه اعضاء که این حس را می‌بینند دیگر دل‌زده نمی‌شوند.

او در ادامه با اشاره به فعالیت مسئله محوری بسیج دانشجویی، از مسئولین جدید بسیج خواست با تمرکز بر حل مشکلات مردم در زمینه سلامت، برای سازنده بودن هرچه بیشتر فعالیت های بسیج تلاش کنند.

طیبی خرمی در پایان ضمن تشکر از مسئول خواهران سابق، خانم هاشمی، بابت زحمات دوساله ایشان در بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز، برای مسئولین جدید آرزوی موفقیت کرد و از آنها خواست تمام توانشان را برای اجرای هرچه بیشتر طرح جدید در بسیج دانشجویی به کار گیرند.

 

 

محمدحسین اسفندیاری، مسئول جدید بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز، در ابتدا ضمن تشکر و خداقوت به مسئولین سابق بسیج دانشجویی، برای جانشین خواهر جدید،خانم موسوی، آرزوی توفیق کرد.

اسفندیاری با اشاره به سالروز فرمان امام جهت تاسیس بسیج چشم انداز ویژه امام، یادآور شد: بسیج دانشجویی باید پیش‌ساز تمدن نوین اسلامی باشد.

مسئول جدید بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز گفت: تمام توانمان را می‌گذاریم که در عین حالی که مسائل کنشگری را ادامه می‌دهیم بحث تربیتی را دنبال کنیم.

اسفندیاری در پایان ضمن درخواست از مسئولین قبلی در جهت حضور در کنار مسئولین جدید به منظور استفاده هرچه بیشتر از تجربیات آنان، گفت: بحث تربیت دینی در تشکیلات بسیار مهم است و نیروها باید در بحث محتوایی، معرفتی و اجرایی به توانمندی بالایی برسند. و البته مهم تربیت نیروهای آینده در این زمینه هاست.

 

 

زینب هاشمی، جانشین خواهر سابق بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز، ضمن تبریک هفته بسیج به تمام بسیجیان، اظهار داشت : خدا را شاکرم که در دوران دانشجویی توفیق حضور در مجموعه ای را به ما داد که حقیقتا مملو از حضور افرادی است که با تواضع و اخلاص هر چه تمام تر در مسیر انقلاب و اهداف آن گام بر میدارند.

هاشمی تشکیلات بسیج دانشجویی را یک بستر مناسب برای رشد در زمینه های مختلف علمی ، بصیرتی ، معنوی در زمان کوتاه دانشجویی دانست و گفت: اگر مومنین در کنار یکدیگر در یک تشکیلات کار جمعی نکنند ، درجه ایمان ، درجه اخلاق و درجه تعهد انقلابی اشان معلوم نمی شود.

جانشین خواهر سابق بسیج دانشجویی، در پایان ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که میفرمایند: انقلابی مثبت باشید، انقلابی مثبت حتی اگر هیچ کاره هم باشد خودش را مسئول ترین افراد می داند و وارد میدان می شود. برای مسئولین جدید، موفقیت و ثبات قدم در راه ولایت فقیه را آرزو کرد.

 

 

سیده فاطمه موسوی، جانشین خواهر جدید بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز، نیز ضمن تبریک هفته بسیج، در رابطه با توفیق فعالیت در این تشکل ابراز خرسندی نمود و گفت: ان‌شاءالله بتوانیم کارهای موثرتری را انجام دهیم.

موسوی با تاکید بر ضرورت تمدن سازی و تربیت اسلامی، افزود: مهم ترین دغدغه ما می‌تواند تربیت افرادی باشد که از نظر معنویت و اخلاص و اخلاق از درجه بالایی برخوردار باشند.

جانشین خواهر جدید بسیج دانشجویی نیز با اشاره به تاثیرات فعالیت مسئله محوری، گفت: فعالیت هر کس متناسب با حوزه تحصیلی خود، موثراست. بسیج علوم پزشکی با کسب تجربه و تخصص و روبه رو شدن با چالش های استانی، میتواند این امر مهم را به انجام برساند.

او مأموریت دیگر بسیج را، تلاش در جهت افزایش محبوبیت و مقبولیت در بین دانشجویان و دیگر تشکل ها دانست و گفت: تمام تلاشمان را به کار میگیریم. ان شاالله با ادامه راه مسئولین سابق، این محبوبیت روز به روز بیشتر و افزون تر شود.

جانشین خواهر جدید بسیج دانشجویی، ضمن تشکر و خداقوت به مسئولین سابق، برای بهره مندی از تجربیات و کمک های آنها در ادامه راه و همچنین کمک های مادی و معنوی ناحیه بسیج دانشجویی و راهنمایی های جناب آقای یوسفی و سرکار خانم افشین پور، مسئولین ناحیه بسیج دانشجویی، ابراز امیدواری کردند.

 

 

یوسفی، فرمانده بسیج دانشجویی فارس، نیز ضمن تشکر از زحمات مسئولین سابق بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز، از حضور و علاقه دیرینه خود در این مجموعه ابراز خرسندی کرد. و گفت: در ریز مسائل و فعالیت های بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز هستم.

فرمانده بسیج دانشجویی فارس، ضمن اشاره به بعضی فعالیت های چشمگیر رسانه بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز اعم (فعالیت های اربعین، برگزاری طرح خاطرات تشکیلاتی، ساخت کلیپ آموزش سامانه های دانشگاهی ویژه جدیدالورودها و …) این اقدامات را تاثیر به سزایی در شرایط فعلی پیش آمده ناشی از کرونا دانست.

یوسفی بسیج دانشجویی و منحصرا بسیج دانشجویی فارس را پرچم دار زیست تشکیلاتی در شرایط کرونا دانست و گفت: با شرایط بوجود آمده باید تامل کنیم که چگونه زیست تشکیلاتی داشته باشیم و بیش از آنچه عمل کنیم فکر کنیم، مشورت کنیم که پس از یک سال با عادی شدن شرایط و بازگشایی مجدد دانشگاه ما کمترین آسیب را دیده باشیم.

ایشان افزود: شاید ما این حرکت را در سایر تشکلات مشاهده نمیکنیم، از هشت الی نه ماه پیش فعالیت سایر تشکل ها چه بوده است؟ این است تفاوت یک دانشجوی بسیجی و غیر بسیجی…

یوسفی در ادامه با اشاره به نقش بسیجیان در طول ۸ سال دفاع مقدس و ایستادگی و مقاومت آنان بدون هیچ امکاناتی در برابر دشمن ، گفت: آنجا که تفکر بسیجی حاکم بود ما با کمترین خطا و کمترین امکانات بهترین نتیجه را گرفتیم. این نشان از تاثیر بالای تفکر بسیجی است که خواهشمندم از کسانی که طرح تربیتی را دنبال میکنند حتما به این قضیه توجه کنند که باید نیروی انسانی با روحیه بسیجی تربیت کنیم.

فرمانده بسیج دانشجویی فارس، در پایان ضمن درخواست از مسئولین قبلی جهت انتقال تجربیات به مسئولین جدید، برای مسئولان بسیج در جهت پیشبرد طرح تربیتی در قالب یک کانون جهت ادامه دار بودن و اثبات آن و جلوگیری از ضربه زدن و کم کاری در بقیه امور بسیج، آرزوی موفقیت کرد.

 

 

در پایان این مراسم، تکریم و معارفه چند تن از اعضای حوزه بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز نیز برگزار شد که اسامی آنها به شرح زیر می باشد :

 

واحد برادران

تودیع شدگان :

  • حسین اورنگ مسئول پایگاه بسیج دانشکده توانبخشی
  • مرتضی زارعی مسئول پایگاه بسیج دانشکده پیراپزشکی
  • امیرمحمد رضایی مسئول پایگاه بسیج دانشکده بهداشت و تغذیه

معارفه شدگان :

  • مجید رضایی مسئول پایگاه بسیج دانشکده بهداشت و تغذیه
  • محمدجعفری مسئول سرمایه انسانی
  • محمدجواد مسرور مسئول معاونت رسانه و فضای مجازی
  • سیدمصطفی موسوی مسئول پایگاه بسیج دانشکده توانبخشی
  • رضا مرادی مسئول پایگاه بسیج دانشکده پیراپزشکی
  • حسین ناطقی مسئول معاونت فرهنگی اجتماعی
  •  سیاوش سفلایی مسئول هسته بین‌الملل
  • یاسین ظرافت مسئول کانون نشریات و نویسندگی شهید آوینی

 

واحد خواهران

تودیع شدگان:

  •  نازنین عاجلی مسئول پایگاه بسیج پزشکی
  • عاطفه جهرمی زاده مسئول پایگاه بسیج پیراپزشکی
  •  زهرا خسرومنش مسئول معاونت فرهنگ اجتماعی
  • فائزه مرزوقی مسئول پایگاه بسیج دندانپزشکی
  •  زهرا فراروئی مسئول کانون نشریات و نویسندگی شهید آوینی

معارفه شدگان:

  • زهره مرادی مقدم مسئول پایگاه بسیج پزشکی / مسئول معاونت رشد و کادرسازی
  • حانیه رهسپار مسئول معاونت فرهنگی اجتماعی
  • درسا زبردست مسئول پایگاه بسیج دندانپزشکی
  • حلیمه اسفندیاری مسئول کانون نشریات و نویسندگی شهید آوینی
  • سیده فاطمه موسوی مسئول پایگاه بسیج پیراپزشکی
  • مریم اسدی مسئول معاونت پژوهش و فناوری

 

پایان خبر/

مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

گروه جهادی شهید بیاضی زاده
گزارشات تصویری

گزارش تصویری اردوی «راهیان جهاد» گروه جهادی شهید بیاضی زاده

تاریخ اردو:۱۵ الی ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ محل برگزاری: استان خوزستان، شهرستان هویزه، دهستان سمیده مشروح خبر را از اینجا بخوانید! جهت اطلاع از برنامه

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.