فریاد مرگ بر آمریکا یادآور پایان عمرت می باشد

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

به گزارش کانون خبرنگاری بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های فارس طی بیانیه ای به مناسبت ۱۳ آبان، خطاب به آمریکا اعلام کرد: فریاد مرگ بر آمریکا سرتا پای این کره خاکی را فرا گرفته و یادآور پایان عمرت می باشد؛ آری نهضت خمینی کبیر در حال گسترش و تو در حال افولی؛ مکر و حیله ات در شامات و عراق به بن بست کشیده شده است و سگ پاسبانت در منطقه، رژیم اشغال گر صهیونیستی، هر روز در منجلابی که تو برایش گستراندی در حال فرو رفتن است.

متن این بیانیه را که صبح امروز امیررضا مروج مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مراسم یوم الله ۱۳آبان شهر شیراز قرائت کرد، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم9647_718

سیزده آبان نقطه عطف تاریخ است؛ گویا چرخ روزگار آن را به گونه ای رقم زده است که یک جا و به تنهایی بار استکبار ستیزی، مبارزه با ظلم و کفر را باید به دوش بکشد. در این روز رژیم طاغوتی و دست نشانده ی استکبار، تنها فریادگر آزادی خواه و ظلم ستیز عصرمان را راهی تبعید کرد و بعدها در سال ۱۳۵۷ دانش آموزان پیرو راه و مسلک ایشان را، که آن ها نیز فریاد عدالت و آزادی سر می دادند به خاک و خون کشاند

البته که دانشجویان پیرو خط امام در این روز با تسخیر لانه ی جاسوسی نشان دادند پیام قیام پیر خمین را درک کرده اند اما پیام والا تر آن به مستکبرین بود که به آن ها فهماند فصل جدیدی از تاریخ رو به شکل گیری است که نامش انقلاب اسلامی و مسلکش همان مسلک انبیا و اوصیا و مرام نامه اش به دست شهدا امضا گشته مریدانش را هر مورد ظلم واقع شده ای در دنیا تشکیل می دهد.

آری امسال سیزده آبانمان با محرم و صفر قرین گشته تا ما را به یاد امام شهیدمان بیاندازد که چگونه اموال و دارایی هایش که هیچ، خانواده ی عزیز تر از جانش را فدای مبارزه با نماد استکبار آن زمان، یزید ملعون، کرد و با خونشان به ما آموخت که یزید زمانه ات را بشناس و در راه مبارزه با آن تلاش کن و عاشورایی دیگر برپا دار که تو را نیز عاشورایی هست.

اما لازم است در این روز عزیز نکاتی را نیز به گوش مسئولان عزیز جمهوری اسلامی برسانیم:

حال که تلاش مجاهدانه و بدون چشم داشت مجموعه دولت در مذاکرات با دولت غربی و همچنین دولت آمریکا به عنوان مظهر اتم استکبار حاصلش برجام شد و فرجامش تایید حیله، مکر و ظلم آن ها؛ از دولتمردان انتظار می رود این تجربه را در ذهن بسپارند و آن را مرور کنند و البته بعد از آن به فکر حل مشکل معیشت مردم و اشتغال زایی باشند همچین اقدام عملی در موضوع اقتصاد مقاومتی را در دستور کار اصلی خود قرار دهند. که پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه ی اقتصاد و ایجاد خود باوری در جوان ها و عزت در مردم، آن هم در زمانی که تمام مستکبرین در حال مکر و حیله علیه جمهوری اسلامی هستند بزرگترین دست آورد در جهت سیلی به مستکبرین می باشد.

حال روی دگر سخنم با آمریکای جنایت کار خبیث، مظهر استکبار زمان است، وقتش رسیده که بیان کنیم دوران تاخت و تازد رو به پایان است

نگاهی به خودت بیاندازی میبینی که نجاست سراندر پایت را فرا گرفته و دستان آلوده ات به خون هزاران هزار مظلوم اغشته گشته است. فریاد مرگ بر آمریکا سرتا پای این کره خاکی را فرا گرفته و یاداور پایان عمرت می باشد. آری نهضت خمینی کبیر در حال گسترش و تو در حال افولی. مکر و حیله ات در شامات و عراق به بن بست کشیده شده است و سگ پاسبانت در منطقه، رژیم اشغال گر صهیونیستی، هر روز در منجلابی که تو برایش گستراندی در حال فرو رفتن است.

ما در آخر اعلام می داریم که از هیچ تلاشی در جهت مبارزه با استکبار دریغ نخواهیم کرد و همچنان که همانند بزرگان دینمان جهاد اکبر را که همان مبارزه با نفس است در اولویت های برنامه خود قرار داده ایم به فرموده ی رهبرمان جهاد کبیر را که همان عدم اطاعت پذیری از مستکبرین است را نیز سرمشق و سرلوحه ی خود قرار می دهیم.

گر کرب و بلا نبوده ایم، حال هستیم               گر شام بلا نبوده ایم، حال هستیم

ای مردم عالم همگی گوش کنید                   تا آخرخون مطیع رهبر هستیم

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

گروه جهادی شهید بیاضی زاده
گزارشات تصویری

گزارش تصویری اردوی «راهیان جهاد» گروه جهادی شهید بیاضی زاده

تاریخ اردو:۱۵ الی ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ محل برگزاری: استان خوزستان، شهرستان هویزه، دهستان سمیده مشروح خبر را از اینجا بخوانید! جهت اطلاع از برنامه

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.