گزارش تصویری / ناگفته هایی درباره کوروش کبیر

برنامه کوروش و ناگفته هایی درباره وی به همت بسیج دانشجویی و همکاری انجمن علمی بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری ها ، در تاریخ ۱۲ آبان ۹۸ در سالن آمفی تئاتر دانشکده بهداشت با ارایه آقای پارسا میری برگزار گردید.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

برنامه کوروش و ناگفته هایی درباره وی به همت بسیج دانشجویی و همکاری انجمن علمی بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری ها با استقبال خوب دانشجویان در تاریخ ۱۲ آبان ۹۸ در سالن آمفی تئاتر دانشکده بهداشت با ارایه آقای پارسا میری عضو انجمن نامبرده برگزار گردید.

_ مسئول بسیج پایگاه دانشکده بهداشت و تغذیه ضمن قدردانی از همکاری معاونت فرهنگی دانشکده تغذیه در برگزاری این مراسم، افزود: هدف اصلی برنامه شفاف سازی و روشنگری درباره کوروش کبیر و حکومت هخامنشیان بود و با توجه به مطالبی که متاسفانه به اشتباه در فضای مجازی در مورد این شخصیت ملی تاریخی منتشر می‌شود، بسیج دانشجویی خود را موظف دانست با دعوت از پژوهشگر مستقل در زمینه تاریخ، این روشنگری را جهت آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان در مورد تاریخ کهن ایران زمین انجام دهد.

_ وی ادامه داد : حتما برگزاری چنین مراسم هایی حمایت های بیشتر و خالصانه تر از مسئولین مربوطه را می‌طلبد و ان شاء الله بسیج دانشجویی پایگاه دانشکده بهداشت و تغذیه در تلاش است با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و نشست های سیاسی با محوریت مسایل روز جامعه با همکاری خود دانشجویان به نیاز های ایشان در زمینه های مختلف پاسخ دهد.

پایان خبر/ 

مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

گروه جهادی شهید بیاضی زاده
گزارشات تصویری

گزارش تصویری اردوی «راهیان جهاد» گروه جهادی شهید بیاضی زاده

تاریخ اردو:۱۵ الی ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ محل برگزاری: استان خوزستان، شهرستان هویزه، دهستان سمیده مشروح خبر را از اینجا بخوانید! جهت اطلاع از برنامه

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.