آلزایمز سیاسی یعنی متوقف کردن تمام سرمایه های یک ملت

سعيد جليلي،نماينده مقام معظم رهبري ،در مراسم بزرگداشت حماسه ٩دي در دانشگاه علوم پزشكي شيراز گفت :مسیرها را اگر خوب شناسایی نکنيم و مسیرهای ناموفق را دوباره با تحریف آن به شکل دیگری نشان بدهیم جاي نگراني دارد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

به گزارش کانون خبر بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز بزرگداشت حماسه ی نه دی با حضور نماینده رهبری در شورای امنیت ملی و وزیر اسبق بهداشت و درمان برگزار شد.
 .
در ابتدای جلسه کامران باقری لنکرانی حماسه ی ٩دی را درسی برای امروز دانست و گفت:آن چیزی که نه دی را در تاریخ معاصر تبدیل به یک قله کرد ، دفاع مردمی و خودجوش از ولایت و انقلاب اسلامی بود .
 .
وزیر اسبق بهداشت با ذکر اینکه تحلیل ساده انگارانه شرایط میتواند یک غفلت خانمان برانداز باشد ادامه داد: اگر امروز چالش وجود دارد بخاطر مسئولینی است که از مسئولیت خود غفلت کردند.
 .
وی شرایط بهبود شرایط کشور را عدم دنباله روی از منفعت طلبی،باور به مردم و توانمندی های بومی و اعتماد به نیروی جوان دانشمند خواند و افزود:با اعتماد به نیروی جوان دانشمندمان می توانیم از این بحران ها عبور کنیم . در این سالها شاهد شکست شعار ( ژنرالهای پیر می توانند مشکلات مارا حل کنند ) بوده ایم.
.
نماینده رهبری با بیان این مطلب که تجربه های ملی یک کشور نباید مورد غفلت قرار بگیرد ،سخن خود را آغاز کرد و گفت:اگر کسانی بخواهند ملتی را دچار آلزایمر سیاسی کنند یعنی میخواهند تمام سرمایه های ان ملت رامتوقف کنند .
.
سعید جلیلی افزود : یکی از نقاطی که امروز روی آن متمرکز شده اند این است که اگر نمی توانند پیشرفت کشور را براندازی کنند ،آن را بپوشانند اجازه ندهند دیده شوند.
 .
نماینده رهبری ادامه داد: نباید اجازه دهیم که غبارهایی بلند شود که موفقیت های انقلاب پوشانده شود .
 .
وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال فتنه زرد است افزود: فتنه زرد همین است یعنی مسائل بی اهمیت هرروز بشوند موضوع بحث و بعد از موضوعات اصلی کشور غافل بشویم
جلیلی گفت :مسیرها را اگر خوب شناسایی نکنیم و مسیرهای ناموفق را دوباره با تحریف آن به شکل دیگری نشان بدهیم جای نگرانی دارد.
.
وی در پایان تاکید کرد:نباید اجازه داد که مسیر به گونه ای طی بشود که هزینه های کشورمضاعف شوند و اگر تجربه غلطی بوده تکرار بشود .
 پایان خبر/

مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

گروه جهادی شهید بیاضی زاده
گزارشات تصویری

گزارش تصویری اردوی «راهیان جهاد» گروه جهادی شهید بیاضی زاده

تاریخ اردو:۱۵ الی ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ محل برگزاری: استان خوزستان، شهرستان هویزه، دهستان سمیده مشروح خبر را از اینجا بخوانید! جهت اطلاع از برنامه

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.