از اول متعهد شده ایم که هرجا نیاز بود، چه در عرصه جنگ نرم و چه جنگ سخت وارد شویم.

شرایطی در کشور به دلیل بیماری ویروسی موسوم به کرونا به وجود آمده که می‌بایست اقشار مختلف جامعه نسبت به این مسئله توجیه شوند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

 

 به گزارش کانون رسانه و خبرگزاری حوزه بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز، حسین رحیمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مصاحبه با خبرنگار بسیج دانشجویی از شیراز به بیان مطالبی پیرامون ویروس کرونا پرداخت.

رحیمی گفت :شرایطی در کشور به دلیل بیماری ویروسی موسوم به کرونا به وجود آمده که می‌بایست اقشار مختلف جامعه نسبت به این مسئله توجیه شوند.

 

 

_ رحیمی، مسئول بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز گفت: شرایطی در کشور به دلیل بیماری ویروسی موسوم به کرونا به وجود آمده که می‌بایست اقشار مختلف جامعه نسبت به این مسئله توجیه شوند.

_ وی ادامه داد : شیوع این ویروس که از شهر ووهان چین شروع شد و متاسفانه اخیرا به کشور عزیز ما هم سرایت کرده، به دلیل سرعت انتقال بالا و دوره نهفتگی نسبتا زیاد و ناشناخته بودن ، ترس زیادی را به هموطنان القا کرده است.

_ این فعال دانشجویی افزود : بخشی از این اضطراب طبیعی و درست است چرا که موجب حساسیت و پیشگیری از این ویروس میشود. اما باید توجه داشت که بخش عمده این ترس بُعد روانی است، چرا که جدید و ناشناخته است. وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران با همکاری مردم در مقابله با آنفولانزای اخیر که کشندگی نسبی بالاتری را داشت عملکرد مناسبی از خود نشان داد و مردم بدانند که مسئولین درمان کشور شبانه روز در حال تلاشند تا این بحران را حل کنند که حاشیه ساختن برای آنان و همه چیز را سیاسی جلوه دادن دور از انصاف است چرا که کل جهان در حال دست و پنجه نرم کردن با این بیماری راز آلود و مشکوک است و البته هیچ جای نگرانی نیست، اما لازم است مردم به آموزش‌های پیشگیرانه به صورت جدی عمل نمایند و به جو روانی رسانه ای دامن نزنند.

_ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پایان ضمن اشاره به ظرفیت‌های انسانی و گروه‌های جهادی گفت: بسیج دانشجویی همچون سابق آمادگی کامل خود به همکاری در تمامی زمینه‌ها را اعلام می‌دارد و ما جامعه پزشکی و پیراپزشکی خط خود را از اباعبدالله الحسین علیه السلام و حضرت زینب کبری سلام الله علیها گرفته‌ایم و از اول متعهد شده‌ایم که هرجا نیاز بود، چه عرصه جنگ نرم و چه جنگ سخت وارد شویم.
از خداوند متعال رفع مشکلات جامعه را خواستاریم.

 

انتهای پیام/

مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

گروه جهادی شهید بیاضی زاده
گزارشات تصویری

گزارش تصویری اردوی «راهیان جهاد» گروه جهادی شهید بیاضی زاده

تاریخ اردو:۱۵ الی ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ محل برگزاری: استان خوزستان، شهرستان هویزه، دهستان سمیده مشروح خبر را از اینجا بخوانید! جهت اطلاع از برنامه

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.