اگر نمی‌توانید خدمات بیمه را تضمین کنید، بر صندلی اشتباهی تکیه زده‌اید!

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی طی نامه‌ای خطاب به مدیرکل بیمه سلامت فارس خواستار ادامه روند ارائه خدمات به مردم شد و تأکید کرد: اگر نمی‌توانید خدمات بیمه را تضمین کنید، بر صندلی اشتباهی تکیه زده‌اید!

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

به گزارش کانون خبر بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، طی نامه‌ای خطاب به مدیرکل بیمه سلامت استان فارس، بسیج دانشجویی خواستار ضمانت خدمات بیمه و ادامه ارائه خدمات به مردم شد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

جناب آقای دکتر صابر فرخی لاریجانی، مدیرکل محترم بیمه سلامت استان فارس

با عرض سلام و احترام و تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، از خداوند منان صحت و سلامت را برای شما و وابستگان محترمتان آرزومندیم. چراکه خدایی نکرده امروز اگر بیماری به مراکز درمانی مراجعه کند، برخلاف فرمایشات مقام معظم رهبری، علاوه بر رنج بیماری، غم و غصه‌ی هزینه‌های سرسام‌آور خدمات بیمارستانی و اقلام دارویی نیز بر مشکلاتش افزوده می‌افزاید.

چهل سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، به‌هیچ‌عنوان پذیرفتنی نیست قریب به چهل روز گذشته، مردم شریف شیراز و فارس در اعتصاب بیمارستان‌های خصوصی و دولتی طرف قرارداد بیمه سلامت ایرانیان، تنها شاهد خاموش شدن تدریجی چراغ حیات بیمارانشان باشند!

پرداخت مطالبات تا پایان سال یا هر زمان دیگری که فرموده‌اید نباید درروند خدمت‌رسانی به مردم اختلال ایجاد کند. شما باید برای ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر تحت پوشش این بیمه در استان فارس که بیش از نیمی از آنان از روستائیان هستند، ادامه همکاری مراکز طرف قرارداد را، تضمین نمایید. بیمه یعنی ضمانت خدمت در شرایط نیاز؛ اگر امروز نمی‌توانید این ضمانت را تأمین کنید، بر صندلی اشتباهی تکیه زده‌اید!

انتظار داریم این شرایط بیش از این به طول نینجامد. به هر نحوی که مشکلات و بدهی‌ها مدیریت شوند، مردم نباید متأثر و متضرر از آن شوند. بی‌صبرانه منتظر اقدام مورد انتظار و جهادی حضرت‌عالی در این شرایط هستیم.

والسلام علیکم- بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

رونوشت:

جناب آقای مهندس موهبتی، مدیرعامل بیمه سلامت ایران

‏جناب آقای دکتر بهادر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان فارس

انتهای خبر/

مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

گروه جهادی شهید بیاضی زاده
گزارشات تصویری

گزارش تصویری اردوی «راهیان جهاد» گروه جهادی شهید بیاضی زاده

تاریخ اردو:۱۵ الی ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ محل برگزاری: استان خوزستان، شهرستان هویزه، دهستان سمیده مشروح خبر را از اینجا بخوانید! جهت اطلاع از برنامه

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.