پاسخ این عمل غیر انسانی را با وجود سردار سلیمانی ها خواهند گرفت

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

به گزارش کانون خبرنگاری بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ با صدور پیامی بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز حادثه تروریستی و سانحه ی تصادف دو قطار را در سمنان به رهبر معظم انقلاب و خانواده های محترمشان و هموطنان عزیزمان تسلیت گفت.

 

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

انا لله و انا الیه راجعون «و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی،جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید»

 

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز شهادت زائران حسینی عزیزمان در حادثه تروریستی حله و درگذشت هموطنان عزیزمان در سانحه تصادف قطار در سمنان را به رهبر معظم انقلاب و خانواده های محترمشان و هموطنان عزیزمان تسلیت عرض نموده و برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای سایر بازماندگان محترمشان صبر جمیل و اجر جزیل خواهان هستیم.

 

می دانیم با وجود سردار سلیمانی ها در جبهه حق، تروریست ها و حامیان آن ها به زودی پاسخ این عمل غیر انسانی را خواهند گرفت و جهان اسلام از وجود نحس این شیاطین پاک خواهد شد.

 

ضمن تسلیت مجدد درگذشت هموطنانمان در حادثه ی ناگوار تصادف دو قطار در سمنان، خواستار مشخص شدن هرچه سریعتر علل و عوامل وقوع این سانحه و برخورد لازم با مسببان را هستیم.

 

امیدواریم با دقت بیشتر مسئولین دیگر شاهد چنین حوادثی برای هموطنان عزیزمان نباشیم.

 

روحشان شاد و یادشان گرامی باد
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

گروه جهادی شهید بیاضی زاده
گزارشات تصویری

گزارش تصویری اردوی «راهیان جهاد» گروه جهادی شهید بیاضی زاده

تاریخ اردو:۱۵ الی ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ محل برگزاری: استان خوزستان، شهرستان هویزه، دهستان سمیده مشروح خبر را از اینجا بخوانید! جهت اطلاع از برنامه

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.