تجمع دانشجویان شیرازی در اعتراض به بی تفاوتی وزارت امور خارجه نسبت به مواضع اسلام‌ ستیزانه رئیس جمهور فرانسه

دانشجویان شیرازی سه شنبه 6 آبان ماه 99 در پی اهانت به مقدسات مسلمان‌ها در کشور فرانسه در مقابل دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان فارس تجمع کردند و با حضور خود، توهین و جسارت به پیامبر عزیز اسلام و انفعال دستگاه دیپلماسی ایران را محکوم کردند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

 

به گزارش خبرگزاری بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز، دانشجویان شیرازی سه شنبه ۶ آبان ماه ۹۹ در پی اهانت به مقدسات مسلمان‌ها در کشور فرانسه در مقابل دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان فارس تجمع کردند و با حضور خود، توهین و جسارت به پیامبر عزیز اسلام و انفعال دستگاه دیپلماسی ایران را محکوم کردند.

 

 

دانشجویان با تجمع و حمل پلاکاردهایی که جملاتی مانند «کلنا فداک یا محمد»، « سفارت فرانسه تعطیل باید گردد»، « سکوت هر مسلمانان خیانت است به قرآن »؛ « islamophobia is not freedom»؛ « کالای فرانسوی، تحریم باید گردد» و « macron will pay high price» و… بر رویشان نوشته شده بود، اقدام دولت فرانسه را محکوم کردند و خواستار موضع سختگیرانه دستگاه دیپلماسی در این رابطه شدند.
شعارها و پلاکارد نویسی هایی که نشان می داد دانشجویان انقلابی شیراز، نسبت به اقدام نشریه فرانسوی و اصرارش بر انتشار تصاویر اهانت آمیز علیه پیامبر اسلام و حمایت امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه را در نه تنها اقدام یک رسانه و دولت، بلکه نقشه ای که از سوی صهیونیست ها و استکبار جهانی نشات می گیرد که نشان دهنده ذات پلید و شیطانی شان در منطقه و جهان می باشد، ارزیابی می کنند.
در پایان دانشجویان با قرائت بیانیه ای به موضعگیری علیه اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) توسط دولت شیطانی فرانسه پرداختند و خواستار موضع مقتدارنه ای از سوی دستگاه دیپلماسی ایران و وزارت امور خارجه شدند.

 

 

این بیانیه به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
«یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»
می‌خواهند نور خدا را با دهان‌های خویش خاموش کنند، ولی خداوند جز این نمی‌خواهد که نور خود را به تمام و کمال رساند، هر چند کافران را خوش نیاید. (سوره توبه، آیه ۳۲)‌
متاسفانه بار دیگر مدعیان ازادی و حقوق بشر، اجازه اهانت به دین مبین اسلام و پیامبر عظیم الشان حضرت محمد(ص) را به بهانه آزادی بیان دادند و در مقابل این هتک حرمت ها، این شیاطین و ملعونین را تشویق به ادامه اهانت ها کردند و عواطف و احساسات امت اسلامی را به درد آورند. این کار در حالی صورت می‌گیرد که همان دولت های رذل اجازه انتقاد به صهیونیسم را نداده و آن را جرم می دانند.
کافران و توهین‌کنندگان به حضرت محمد مصطفی (ص)، پیشینه‌ای پررنگ در مقابله و دشمنی با مسلمانان دارند چرا که اینگونه اقدامات از روی ترس آن‌ها از مسلمانان جهان و به دلیل ضعف و سستی استکبار در برابر آموزه‌های اسلامی است.
ذات و اندیشه چنین افرادی که به پیامبر گرامی اسلام(ص) توهین و اهانت کنندگان را تشویق به ادامه کارشان می کنند، بر اساس خشونت و بی عاطفگی است و عواطف و احساسات معنوی مسلمانان جهان را به رنج می آورند. این ملت ها که سعی در هتک حرمت به پیامبر گرامی اسلام را دارند، در حالی که ادعای پیشرفت و مدرن بودن دارند، در جاهلیتی غرق شده اند که به مراتب از جاهلیت عصر بعثت و رسالت پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله عقب‌تر است.
آن ها در پشت سیاست های کثیف اسلام ستیزشان، قصد فریب عوام از طریق خشن جلوه دادن اسلام را که از مدت های قبل در پیش گرفته اند، دارند. نمونه این سناریو که ساخته و پرداخته صهیونیست جنایتکار و دول غربی خبیث است، ایجاد داعش و برافراشتن پرچم «لا اله الا الله محمد رسول‌الله» است که باعث فریب برخی از افکار در دنیا شدند.

 

 

بعد از اقدام گستاخانه و توهین آمیز نشریه فکاهی «شارلی ابدو» در بازنشر،کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم(ص)، حال نوبت به گستاخی و بی شرمی اقای امانوئل مکرون رئیس جمهور جاهل و شیطان فرانسه رسیده،که نه تنها این اقدامات را محکوم نمی کند، بلکه با گستاخی تمام از مواضع اسلام ستیز خود دفاع می کند و بر روی تداوم انتشار تصاویر موهن علیه پیامبر اسلام (ص) پافشاری می کند. آقای امانوئل مکرون ملعون باید بداند که در صورت ادامه این خباثت و جنایت ها علیه پیامبر گرامی اسلام (ص)، به سرنوشت بدی دچار خواهد شد و عبرتی برای سایر دشمنان اسلام می شود.
در این زمان، لازم است تا همگی مسلمانان جهان با وحدت عمل و یکصدا ودر سایه تعالیم روح بخش اسلام و پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) با نقشه های استکبار و اسلام ستیز به مبارزه برخیزیم.
هسته های بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه های شیراز ضمن محکومیت این رفتار وقیحانه دشمنان اسلام، انزجار خود را از اهانت نشریه فرانسوی و امانوئل مکرون ملعون و خبیث، به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) اعلام می کند، و خواستار اعلام موضع قاطع وزارت امور خارجه ایران در رابطه با این اقدام است.
«السلام علیکم و رحمه الله و برکاته»

 

پایان خبر/

مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

گروه جهادی شهید بیاضی زاده
گزارشات تصویری

گزارش تصویری اردوی «راهیان جهاد» گروه جهادی شهید بیاضی زاده

تاریخ اردو:۱۵ الی ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ محل برگزاری: استان خوزستان، شهرستان هویزه، دهستان سمیده مشروح خبر را از اینجا بخوانید! جهت اطلاع از برنامه

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.