جزئیات و تاریخ ثبت نام پیاده روی اربعین دانشجویی مشخص شد

فرمانده بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز و دبیر ستاد اربعین دانشگاه از اعزام تیم های دانشجویی در قالب پیاده روی و کمپ درمانی در ایام اربعین‌حسینی خبر داد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email



رحیمی : تاریخ ثبت نام اردوی پیاده روی از ۳۰ شهریور الی ۲ مهر و تاریخ اعزام ۱۸ مهر الی ۲۶ مهرماه می باشد.

_ به گزارش کانون خبرگزاری حوزه بسیج علوم پزشکی شیراز، فرمانده بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز و دبیر ستاد اربعین دانشگاه از اعزام تیم های دانشجویی در قالب پیاده روی و کمپ درمانی در ایام اربعین‌حسینی خبر داد.

_ حسین رحیمی ، فرمانده بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز گفت:بحول و قوه الهی امسال هم تیم های دانشجویی در قالب پیاده روی و کمپ درمانی در ایام اربعین به کشور عراق اعزام خواهند شد.

_ وی با اشاره به این موضوع که طبق مصوبه معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، بسیج دانشجویی دبیر ستاد اربعین در دانشگاه ها می‌باشد افزود: کانون جهادی شهید بیاضی زاده بسیج دانشجویی متولی بحث اربعین دانشجویی است و هم‌اکنون درحال فراهم کردن شرایط مناسب جهت اعزام تیم ها می باشد.
تاریخ ثبت نام اردوی پیاده روی از ۳۰ شهریور الی ۲ مهر و تاریخ اعزام ۱۸ مهر الی ۲۶ مهرماه می باشد. تاریخ ثبت نام و اعزام کمپ درمانی نیز به زودی اعلام می گردد.

_ او در ادامه بیان کرد : دانشجویان می توانند به صورت فردی هم در سفر اربعین شرکت نمایند. با توجه به برداشته شدن ویزا در ایام اربعین، دانشجویان دختر تنها نیاز به ثبت نام در سامانه سماح دارند و دانشجویان پسر نیز می توانند جهت آگاهی از روند خروج از کشور و نحوه دریافت پاسپورت، کانال های بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایند.

_ فرمانده بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز ، همچنین اشاره کرد: طبق دستورالعمل معاونت فرهنگی وزارت بهداشت به زودی جلسه ای با معاونت آموزشی و فرهنگی دانشگاه جهت تسهیل روند اعزام دانشجویان و موجه شدن غیبت های دانشجویانی که در قالب گروهی یا فردی در پیاده روی اربعین‌حسینی شرکت می نمایند برگزار خواهد شد و نتیجه آن بزودی اطلاع رسانی می گردد.

 

پایان خبر/

مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

گروه جهادی شهید بیاضی زاده
گزارشات تصویری

گزارش تصویری اردوی «راهیان جهاد» گروه جهادی شهید بیاضی زاده

تاریخ اردو:۱۵ الی ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ محل برگزاری: استان خوزستان، شهرستان هویزه، دهستان سمیده مشروح خبر را از اینجا بخوانید! جهت اطلاع از برنامه

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.