شام غریبان انجمن امید، چه غریبانه به پایان رسید

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

شامی غریبانه که صدای غربتش همه را آزار داد، صدای غربتی که برای خیلی ها آشنا بود.

شام غریبانی که از پیش برنامه ریزی شده بود، اما به دست چه کسی؟ گفته می شد که بدست مخالفان اصلاحات، چنین شام غریبانه باشکوه و عاشقانه ای بر پاشده بود اما دیده ها حاکی از مسائل دیگریست…
مگر می شود به ناگاه برق برود و کلی شمع آماده ی روشن شدن باشند و یا اینکه آسانسور بخش برق رفته، روشن و در حال کار باشد.
بگذریم……!
برسیم به جناب دکتر پارسایی که امشب را به شام غریبان تشبیه کردند و گفتند آقا امام حسین (ع)برای اصلاحات قیام کردند.
بله آقای پارسایی، آقا امام حسین (ع)برای اصلاحات قیام کردند و یکی از مواردی که برای اصلاح آن قیام کردند مسئله جدا شدن دین از سیاست بود؛ این هم محض یادآوری صحبت های خودتون و مخصوصا دختر حاج آقا اینا.
بگذریم…!

جناب پارسایی بسیار زشت و به دور از شأن یک دکتر و نماینده ی یک شهر هست که بخواهد برای نشان دادن خود، یک نفر را بدون در نظر گرفتن تمام کارهای شاخصی که انجام داده است، تخریب کند.
آقای ایمانیه کارنامه درخشانی دارد اما باز او هم یک انسان است و ممکن الخطا و قطعا خطاهایی داشته است.
اگر قرار است چنین شخصی با نادیده گرفتن سوابق درخشانش، تخریب شود و کنار رود، پس شما هم دیگر نباید فعالیت سیاسی و حتی اجتماعی و فرهنگی داشته باشید و درخانه بنشینید؛ چرا که در یک سخنرانی در مقابل دانشجوها کلی تپق های جالب از خواندن عدد و ضرب المثل بگیرید تا ……. زدید، البته به هیچ وجه کارنامه شما با دکتر ایمانیه قابل مقایسه نیست، دکتر!
بگذریم از تمام صحبت هایی که شد ولی یک چیز خیلی جالب بود و این بود که جناب پارسایی گفتند فساد مالی به اصلاحات نمی چسبد! من ذهنم بسیار مشغول شد به اینکه آیا ایشان حاج آقا اینا و خانوادشون رو جز اصلاحات حساب نمی کنند و یا ریز می بینتشون! شما رو نمیدونم!!
ماشاالله مهدی هاشمی ریز اندام هم نیستن که ریز می بینیدشون! آقای مهاجرانی و امسال این ها رو چطور؟! مجلس ششم که یادتون هست ….
ما حزب اللهی ها نه طرف اصلاح طلبیم و نه اصولگرا؛ ما با ولایتیم، ما انقلابی هستیم.
نمی گوییم در دوره ای مشکلات نبوده ولی می گوییم بسیار عمل غیرانسانی است که از اشتباهات دیگران به نفع خودمان و برای خودنمایی و توجیه خرابکاری هایمان استفاده کنیم؛ اگر راست می گویید اصلاحات انجام دهید، هرچند که ما جز خرابکاری هایی مثل برجام و FATF و…. چیزی ندیدیم. هرچند که شما از قرار داد ننگین و شرم آور FATF حمایت کردید؛ یک سئوال آیا شما ایرانی هستید؟ و بر هویت ایرانی بودنتون غیرت دارید؟
در کجای دنیا به مکانی که اجازه داده می شود که در آن برنامه ای برای فروپاشی مدیریت آن اجرا شود، گفته می شود امنیتی؟! آیا خودتان را مسخره کرده اید و یا مارا….
دیگر از آن دانشجویی که در زمان ناآرامی کشور که فتنه ای توسط اصلاحات عزیز صورت گرفته بود، فعالیت سیاسی کرده بود و محروم از تحصیل شده بود و الان در حال تحصیل بود( بازهم بود و بود)سخن نمی گویم که خود بسیار واضح و خنده دار است.
این شام هم با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر ضد ولایت فقیه بچه حزب اللهی ها که ماشاالله کم هم نبودند، تمام شد و شام انجمن امید ها غریبانه تر از غریبان تمام شد و این درسی شود برای همگان که بدانند این کشور متعلق به آقا امام زمان (عج)است و جایی برای ضد ولایتی ها وجود ندارد.
والسلام.

س.رضایی

مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

گروه جهادی شهید بیاضی زاده
گزارشات تصویری

گزارش تصویری اردوی «راهیان جهاد» گروه جهادی شهید بیاضی زاده

تاریخ اردو:۱۵ الی ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ محل برگزاری: استان خوزستان، شهرستان هویزه، دهستان سمیده مشروح خبر را از اینجا بخوانید! جهت اطلاع از برنامه

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.