قرارگاه تخصصی سلامت «شهید زین‌الدین» شروع به کارکرد

قرارگاه تخصصی سلامت «شهید زین‌الدین» باهدف تلاش برای رسیدن به‌نظام سلامت طراز انقلاب اسلامی افتتاح شد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

امیرحسین محسن زاده در گفت‌وگو با کانون خبر بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز، از آغاز فعالیت قرارگاه تخصصی سلامت «شهید زین‌الدین» خبر داد و اظهار داشت: بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی، همان‌طور که رهبر معظم انقلاب مراحل رسیدن به تمدن نوین اسلامی را تبیین کردند، بیش از سی سال است که در مرحله دولت اسلامی، به معنای اسلامی و طراز انقلاب شدن تمام ساختارهای مدیریتی کشور و نظام اسلامی، مانده‌ایم.

وی بابیان این‌که فعالیت تمام عناصر مهم و کلیدی کشور ازجمله دانشگاه‌ها و خصوصاً تشکل‌های دانشجویی باید به سمت رسیدن به تمدن نوین اسلامی باشد، افزود: دیگر حرکت تشکل‌ها و جنبش‌های دانشجویی بر ریلی که در سال‌های نخستین انقلاب بر آن حرکت می‌کردند، پیش برنده اهداف و راه گشای مشکلات امروز انقلاب اسلامی نخواهد بود، بنابراین دانشجویان و تشکل‌ها باید به‌صورت تخصصی فعالیت کرده و با مسائل کشور روبرو شوند.

مسؤول قرارگاه تخصصی سلامت «شهید زین‌الدین» گفت: اهداف و سرفصل فعالیت‌های قرارگاه بر اساس سیاست‌های کلی سلامت ابلاغی رهبر انقلاب و تعریف حوزه مسائل مربوط بهداشت، سلامت و درمان که در نظام اسلامی نیاز به پژوهش، تکمیل، تصحیح، اقدام و… دارند، تعریف‌شده است.

محسن زاده رصد مسائل جاری و مهم روز کشور در حیطه سلامت و انجام اقدامات لازم پیرامون آن را از اهداف و فعالیت‌های دیگر این قرارگاه عنوان کرد.

وی از همه دانشجویان علاقه‌مند به همکاری دعوت کرد و اشاره کرد: به لطف خدا و باهمت و تلاش و تفکر جوانان نظام سلامت هم همچون ارکان دیگر کشور، روزبه‌روز پیشرفت خواهد کرد و در آینده‌ای نه‌چندان دور به جایگاه مطلوب و طراز انقلاب و نظام اسلامی خواهد رسید.

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌های ارتباطی با قرارگاه تخصصی سلامت «شهید زین‌الدین» را از طریق اینستاگرام به آدرس www.instagram.com/qzd_ir، پیام‌رسان سروش به آدرس www.sapp.ir/qzd_ir، ایمیل [email protected] و شماره تماس ۰۹۳۸۱۰۷۴۸۹۲ عنوان کرد.

انتهای خبر/

مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

گروه جهادی شهید بیاضی زاده
گزارشات تصویری

گزارش تصویری اردوی «راهیان جهاد» گروه جهادی شهید بیاضی زاده

تاریخ اردو:۱۵ الی ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ محل برگزاری: استان خوزستان، شهرستان هویزه، دهستان سمیده مشروح خبر را از اینجا بخوانید! جهت اطلاع از برنامه

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.