مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز پیامی صادر کرد

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

به گزارش کانون خبرنگاری بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ محمد کیانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پیامی به مناسبت هفته بسیج صادر کرد.

 

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

 

سلام بر بسیج سلام بر بسیجی, سلام بر آنکه تمام دارایی اش اخلاص و معنویت است .

 

سلام بر آنان که مجاهد گونه و با استعانت از امام بزرگوارشان حسین (ع)در راه زنده نگه داشتن اسلام ناب محمدی (ص)قدم برمی دارند و از ایثار جان, مال و فرزند دریغ نمی کنند و سلام بر آنانکه که راه شرافت و عظمت را یافته اند و استوار همچون بنیانی مرصوص در راه آن قدم بر می دارند. و چه زیبا فرمودند رهبر و مقتدایمان امام خامنه ای که”بسیج حقیقتی شبیه افسانه هاست”. پس بسیج را باید شناخت بسیج را باید فهمید و قدر دان نفس قدسی امامی بود که فرمان سراسر نور و عزت تشکیل بسیج را صادر فرمودند.
با عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج این شجره طیبه بر همه بسیجیان عزیز به خصوص بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و آرزوی توفیقات روز افزون برای شما بسیجیان عزیز.
و خوب است بیان دارم برای همه دانشجویان گرامی که بسیج را مطالعه کنید. تفکر بسیج را مطالعه کنید و بسیج مصور را در چمران ها, بهشتی ها, مطهری ها , احمدی روشن ها ببینید همانان که به راه و تفکر بسیج اعتقاد عملی داشتند و بدان افتخار می کردند. شما نیز پای از پی گام های آنان می نهید که ان شاء الله به عند ملیک المقتدر خواهید رسید.
بسیج را با اردوهای جهادی ودرمانی و خدماتی و کمک های مردمی ،با فداکاریش درحمایت از اسلام ، با تلاش علمی آن , با مطالبات به حق دانشجویان و…ببینید و بررسی کنید که ما نیازمند یاری شما عزیزان می باشیم .و در درجه اول با مطالعه تفکر بسیجی که همان تفکر امام راحل و اسلام ناب می باشد و نقد عمل کرد مان ما را یاری فرمایید.
والعاقبه للمتقین

 

محمد کیانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

گروه جهادی شهید بیاضی زاده
گزارشات تصویری

گزارش تصویری اردوی «راهیان جهاد» گروه جهادی شهید بیاضی زاده

تاریخ اردو:۱۵ الی ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ محل برگزاری: استان خوزستان، شهرستان هویزه، دهستان سمیده مشروح خبر را از اینجا بخوانید! جهت اطلاع از برنامه

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.