نامه سرگشاده بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ریاست محترم دانشگاه / هرچه سریعتر معاونت غذا و دارو را از بحران مدیریتی نجات دهید.

هرچه سریعتر معاونت غذا و دارو را از بحران مدیریتی نجات دهید. / بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نامه ای به ریاست محترم دانشگاه، خواستار ورود و اعلام موضع صریح و قاطعانه در برابر حواشی و عملکرد اخیر معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز شد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email


 

 هرچه سریعتر معاونت غذا و دارو را از بحران مدیریتی نجات دهید.

 

 بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نامه ای به ریاست محترم دانشگاه، خواستار ورود و اعلام موضع صریح و قاطعانه در برابر  حواشی و عملکرد اخیر معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز شد.

متن نامه به شرح زیر می باشد:

 

ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جناب آقای دکتر لطفی
با درود و صلوات بر روح پرفتوح شهدای سلامت

سلام علیکم
گویی اتفاقات و حواشی ناگوار معاونت غذا و دارو همچنان ادامه دارد. پس از عزل حاشیه برانگیز دکتر خشنود که ردپای برخی نهادهای شهری و استانی و ذی نفوذان خارج از دانشگاه در آن دیده می‌شد و پس از شکست پروژه عزل دکتر خسروی و در حالی که مدیریت سهل انگارانه موجب شده تا سلامت استان با مشکلاتی از جمله کمبود داروهای خاص و قاچاق دارو مواجه باشد که تاثیر مستقیم بر جان و مال مردم دارد، حالا نوبت به عزل و جابجایی آقای علی اصغر رعایت پیشه رسیده است. گویی هدف آن است که با اخراج نیروهای کارآمد و متعهد، آن هم به بهانه های واهی، معاونت مذکور حیاط خلوتی باشد برای رانت بازان و کسانی که سلامت مردم بازیچه منافع شخصی آن‌ها است. از آن طرف تصمیماتی که در این معاونت گرفته می‌شود، بعضا بدون هماهنگی با رئیس دانشگاه بوده و هیچگونه محل اعرابی برای ریاست دانشگاه قائل نمی‌باشد. جای سوال است که نسبت رئیس دانشگاه با این تحولات چیست و چرا ایشان موضعی صریح و قاطعانه در برابر این تحولات ندارند. جناب آقای دکتر لطفی مطالبه ما از حضرتعالی این است که هرچه سریعتر به این مسئله ورود کرده و معاونت غذا و دارو را از بحران مدیریتی نجات دهید.
ضمنا بسیج دانشجویی علوم پزشکی وظیفه شرعی خود می‌داند که با جدیت به این قضایا ورود کرده و پیگیری کند تا بیش از این فرصت جولان و منفعت طلبان ندهد. آنچه عیان است این است که بسیج دانشجویی با کسی و در حمایت از او عهد اخوت نبسته و در مسئله سلامت مردم هیچگاه جناحی و سیاسی برخورد نمی‌کند و آنچه از شما به عنوان ریاست دانشگاه انتظار می‌رود نیز همین است. و من الله توفیق.

 

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

رونوشت:
– استانداری فارس
– مجمع نمایندگان شهرستان های شیراز و زرقان
– دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس

 

پایان خبر/

مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

گروه جهادی شهید بیاضی زاده
گزارشات تصویری

گزارش تصویری اردوی «راهیان جهاد» گروه جهادی شهید بیاضی زاده

تاریخ اردو:۱۵ الی ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ محل برگزاری: استان خوزستان، شهرستان هویزه، دهستان سمیده مشروح خبر را از اینجا بخوانید! جهت اطلاع از برنامه

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.