کمپ بهداشتی-درمانی صلواتی در مسیر پیاده روی اربعین حسینی

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

کمپ بهداشتی-درمانی صلواتی در مسیر پیاده روی اربعین حسینی برگزار می شود از کلیه دانشجویان دعوت به عمل می آید

* مهلت ثبت نام از  تاریخ  ۹۴/۷/۱۱   لغایت  ۹۴/۷/۱۷   می باشد.

*بازه زمانی برگزاری سفر از ۹۴/۹/۲   لغایت   ۹۴/۹/۱۵  می باشد.

برای ثبت نام فرم پایین صفحه را تکمیل نمایید 

* با توجه به نوسانات قیمت ارز و همچنین عدم قطعیت درباره ی بعضی شرایط سفر، هزینه شرکت در این کاروان علی الحساب ۲۰۰ هزار تومان اعلام می شود.

 

* اعزام کاروان به صورت زمینی می باشد. کاروان هایی که زمینی به اعتاب مقدسه مشرف می شوند از مبدأ تا مرز و بالعکس از اتوبوس های ایرانی استفاده می نمایند و پس از ورود به خاک عراق تا بازگشت به مرز ایران از اتوبوس های عراقی، لازم به توضیح است کیفیت اتوبوس های ایرانی در حد خوبی می باشد، لکن در برخی موارد کیفیت اتوبوس های عراقی چندان مطلوب نیست.

 

* از آنجا که این سفر در شرایط خاصی انجام می گیرد که شامل پیاده روی و تحمل سرمای عراق و حضور در یک جمعیت بالای ۲۰ میلیونی است، متقاضیان دقت داشته باشند که باید از لحاظ روحی و جسمی مهیای این سفر باشند و اگر مشکل خاص یا سابقه ی بیماری دارند قبل از حرکت با پزشک کاروان در میان بگذارند.

 

* با توجه به شرایط خاص شهرهای زیارتی و ازدحام جمعیت و نیز بالا بودن قیمت های هتل در عراق، کاروان هیچ تعهدی نسبت به اسکان زائرین نخواهد داشت امّا تلاش خود را جهت این امر انجام خواهد داد. در صورت امکان، اسکان در حسینیه می باشد.

 

* در مورد حسینیه ها لازم به ذکر است با توجه به کمبود امکانات کشور عراق در زمینه ی آب و برق، مشکلات عدیده ای در این زمینه وجود دارد. لذا تمامی زائرین می بایست قبل از سفر در مورد مشکلات سرمایشی و گرمایشی، کمبود آب و حمام و در کل پایین بودن وضع بهداشتی و امکانات رفاهی و امثالهم آمادگی لازم را داشته باشند.

 

. متقاضیان با مطالعه کامل شرایط کاروان اقدام به ثبت نام کنید. انجام ثبت نام به منزله پذیرش کلیه شرایط و ضوابط و برنامه های کاروان تلقی می شود و زائران متعهد به همکاری کامل می باشند.

 

* کاروان قصد دارد برنامه های فرهنگی جمعی خاصی در قالب چند همایش قبل از سفر برگزار کند.(مکان وزمان برگزاری همایش متعاقبا اعلام می گردد.)

 

* در این سفر زیارتی و معنوی فعالیت هاکلا به صورت گروهی و دسته جمعی انجام می شود لذا زائرینی که روحیه فعالیتهای جمعی را در خود نمی بینند از ثبت نام خودداری نمایند.

 

* زمان تحویل گذرنامه متعاقباً در همین پایگاه اعلام می گردد.

 

* کلیه اطلاعیه ها و اعلام موارد از طریق همین پایگاه و همایشها خواهد بود بنابراین ثبت نام شدگان موظفند مرتب ازاین پایگاه اینترنتی  بازدید نمایند شایسته است پیش از واریز مبلغ و ثبت نام نسبت به شرایط سفر و کاروان دقت نمایید و در صورت پذیرش همه موارد و سازگاری با شرایط مطرح شده که در پی می آید آنگاه اقدام به ثبت نام نمائید.

 

 

* مسئولیت عدم ارسال به موقع مدارک و یا ناقص بودن آن به عهده متقاضی می باشد و کاروان، در برابر حذف افراد از کاروان مختار است.

 

* از بین ثبت نام شدگان، براساس معیارهای کاروان، گزینش انجام خواهد گرفت و اسامی نهایی پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد.(بدیهی است مبلغ دریافتی به افرادی که از فهرست کاروان حذف شوند بطور کامل مسترد خواهد گردید)

 

 

***مدارک لازم جهت تکمیل فرآیند ثبت نام به شرح ذیل است:

 

*دو قطعه عکس رنگی پرسنلی ۴* ۳ زمینه سفید(عواقب ناشی از ارائه عکس نامناسب به عهده زائر می باشد.)

 

* تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام  اولیه  و پرینت آن

 

*کپی صفحه اول گذر نامه( با حداقل ۴ماه اعتبار تا تاریخ سفر)

 

* کپی کارت ملی

 

* فرم تعهدنامه محضری انجمن مربوط به مشکلات پیاده روی و مسائل امنیتی عراق .

 

*این فرم حتما باید در یکی از دفاتر  رسمی تایید و مهر شود که آدرس محضر متعاقبا اعلام می گردد.

 

*** توجه:

 

1-زمان تحویل مدارک و فیش واریز وجه، پس از اولین جلسه همایش وقطعی شدن نفرات نهایی اعزام ، می باشد.

 

{مهلت ثبت نام به پایان رسیده است }

 

مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

گروه جهادی شهید بیاضی زاده
گزارشات تصویری

گزارش تصویری اردوی «راهیان جهاد» گروه جهادی شهید بیاضی زاده

تاریخ اردو:۱۵ الی ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ محل برگزاری: استان خوزستان، شهرستان هویزه، دهستان سمیده مشروح خبر را از اینجا بخوانید! جهت اطلاع از برنامه

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.