گروه جهادی شهید بیاضی زاده، به حاشیه نشینان شهر شیراز، خدمات فرهنگی، درمانی و آموزشی ارائه می دهد

دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه که به حضور داوطلبانه در این امر نیکوکارانه علاقمند می باشند می توانند حداکثر تا پایان روز یکشنبه، ۲۷ تیر ماه جاری نسبت به ثبت نام در این فعالیت جهادی اقدام نمایند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

گروه جهادی شهید بیاضی زاده، در برنامه ای ۳ روزه، به مناطق محروم حاشیه شهر شیراز، خدمات متنوع فرهنگی، درمانی و آموزشی ارائه خواهد داد.

گروه جهادی شهید بیاضی زاده دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز در فعالیتی جهادی در اواخر ماه جاری، به حاشیه نشینان کلان شهر شیراز خدمات فرهنگی، درمانی و آموزشی ارائه خواهند داد.

حسین ناطقی درباره این خبر توضیح داد: این برنامه سه روزه در ۳ منطقه محروم در حاشیه جنوبی شهر شیراز اجراء خواهد گردید.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ادامه داد: این مناطق شامل محله های “کتس فس”، “ده پیاله” و “میدان الله” بوده که توسط نیروهای داوطلب دانشگاهی به هر کدام از این مناطق، یک روز خدمات فرهنگی، آموزشی و درمانی ارائه خواهد شد.

این دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه افزود: در طی این سه روز، به هر ۳ محله خدمات درمانی شامل “دندانپزشکی”، “پزشکی عمومی”، “خدمات تخصصی پزشکی”، “خدمات آزمایشگاهی” و “خدمات مامایی” ارائه خواهد گردید.

وی از کلیه دانشجویان و دانش آموختگان در رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه دعوت نمود تا در این فعالیت جهادی و خداپسندانه شرکت نمایند.

مسئول برگزاری این اردوی جهادی، اظهار داشت: دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه که به حضور داوطلبانه در این امر نیکوکارانه علاقمند می باشند می توانند حداکثر تا پایان روز یکشنبه، ۲۷ تیر ماه جاری با استفاده از لینک الکترونیک http://yun.ir/۹tf۶oa و یا با ارسال مشخصات شخصی و تحصیلی خود به لینک http://wa.me/۹۸۹۰۲۵۴۴۵۷۴۸ در پیام رسان واتس آپ، نسبت به ثبت نام در این فعالیت جهادی اقدام نمایند.

ناطقی با تاکید بر رعایت حداکثری شیوه نامه های پیشگیری از کرونا ویروس، اعلام کرد: با توجه به شرایط کرونایی منطقه و کشور، این گروه جهادی تلاش دارد تا با رعایت دقیق و حداکثری فاصله گذاری های فیزیکی و دستورالعمل های ابلاغی در حفظ سلامت داوطلبان و خدمت گیرندگان نهایت تلاش را بنماید.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، زمان برگزاری این اردوی جهادی را روزهای ۳۱،۳۰ تیر و ۱ مرداد ماه اعلام نمود.

گروه جهادی شهید بیاضی زاده، شاخه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز بوده که طی سال های اخیر، فعالیت های ارزشمند و تاثیرگذاری را به مناطق محروم استان فارس ارائه نموده است.

مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

گروه جهادی شهید بیاضی زاده
گزارشات تصویری

گزارش تصویری اردوی «راهیان جهاد» گروه جهادی شهید بیاضی زاده

تاریخ اردو:۱۵ الی ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ محل برگزاری: استان خوزستان، شهرستان هویزه، دهستان سمیده مشروح خبر را از اینجا بخوانید! جهت اطلاع از برنامه

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.