ویژه برنامه روز دانشجو/ با حضور مسئولین و اساتید دانشکده پیراپزشکی

ویژه برنامه روز دانشجو به همت پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده پیراپزشکی با حضور سرکار خانم دکتر شریف زاده ریاست دانشکده، سرکار خانم نامی مسئول آموزش، سرکار خانم کریمی مسئول IT و و استاد ملایی از استاتید طناز و محبوب دانشجویان و با مجری گری علی رعنا حسینی به صورت مجازی و در بستر اسکای روم برگزار شد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

 

 



 

به گزارش کانون رسانه و خبرگزاری حوزه بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز، ویژه برنامه روز دانشجو به همت پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده پیراپزشکی با حضور سرکار خانم دکتر شریف زاده ریاست دانشکده، سرکار خانم نامی مسئول آموزش، سرکار خانم کریمی مسئول IT و و استاد ملایی از استاتید طناز و محبوب دانشجویان و با مجری گری علی رعنا حسینی به صورت مجازی و در بستر اسکای روم برگزار شد.

در ابتدا سرکار خانم دکتر شریف زاده ریاست دانشکده پیراپزشکی به ایراد سخنان خود در باب دانشگاه و دانشجو و تبریک روز دانشجو پرداختند. همچنین راهکارها و نکاتی را در باب آموزش مجازی، چالش ها، فرصت ها و نحوه استفاده صحیح از فضای مجازی بیان کردند.
سپس نوبت به پاسخگویی به سوالات از پیش جمع آوری شده و سوالاتی که به صورت آنلاین توسط دانشجویان مطرح گردیده بود، رسید و ایشان به دقت پاسخگو بودند.
در آخر ایشان با توصیف فضای دانشگاه که بدون دانشجویان پرنشاط، رنگ بی روحی به خود گرفته، ابراز امیدواری کردند که به امید پروردگار سریع‌تر شرایط به دوران قبل از کرونا بازگردیم و از دانشجویان خواستند با رعایت پروتکل های بهداشتی و اهمیت وافر به مطالعه و امور درسی، کاری کنند تا بعد از این ایام، به نیکی از آن یاد شده و طعم شیرین پیشرفت را با تلاش بچشند.

سپس نوبت به استاد ملایی استاد پرنشاط و طناز دانشکده، که به اتفاق آرای دانشجویان انتخاب شده بودند رسید؛ تا از هم صحبتی با ایشان بهره‌مند شویم.
ایشان درباره ی خاطرات تحصیلی خود و بالا و پایین هایی که در این دوران تجربه کرده بودند، صحبت کردند و از دیدگاه خود که باعث شده در تدریس ریاضیات شادی و هیجان را دخیل کنند، سخن گفتند. همچنین به پرسشهای مطرح شده پاسخ دادند. در آخر هم به درخواست مجری و دانشجویان سعی کردند لطیفه‌های چریکی و خاطرات کوتاه و مفرح خود را بیان کنند.

بعد از آن نوبت به سرکار خانم مهندس کریمی مسئول آیتی دانشکده رسید.
با توجه به شرایط روز و گسترده شدن و نفوذ آموزش مجازی قطعاً سوالات و سخنان زیادی در این زمینه مطرح گردید.
ایشان با تشریح فرآیند کلی آماده شدن بستر فضای مجازی، و به تفسیر درباره ی تصمیمات و مشکلات و راهکارهایی که تاکنون مورد استفاده قرار گرفته اند، سخنانی را مطرح کرده و دانشجویان را بیش از پیش با این فرایند آشنا کردند.
همچنین دانشجویان سوالات و مشکلات و پیشنهادات خود را ارائه کردند و ایشان ضمن شنیدن و پاسخگویی، راه های ارتباط با بخش IT را نیز بار دیگر اعلام کرده و قول رسیدگی مجدد به مسائل را دادند.
همچنین به مقایسه انواع نرم افزار های آموزش مجازی پرداخته و این اطمینان را دادند که با همکاری دانشکده مجازی مطابق روال قبل، در تلاش برای ارائه بهترین خدمات هستند.

و در آخر مسئول آموزش دانشکده سرکار خانم نامی به بیان سخنان خود پرداختند و ضمن تبریک روز دانشجو از دانشجویان خواستند دروس خود را به خوبی مطالعه نمایند و اقدام به رفع اشکال کنند.
ایشان ضمن تشریح برنامه های آموزش دانشکده برای کیفیت حداکثری امر آموزش گفتند که درصدد هستیم با همکاری گروه علوم آزمایشگاهی، در بازه زمانی که به تایید ستاد محترم کرونا برسد، اقدام به برگزاری کلاس های عملی و آزمایشگاهی به صورت ویژه گردد.
همچنین دلایل تعویق و تاخیر در برگزاری این کلاس‌ها، برای برخی گروه‌ها و ورودی ها را شرح دادند.
ایشان بار دیگر راه‌های ارتباطی با گروه علوم آزمایشگاهی و ارسال سوالات را مطرح کرده و به سوالات در مورد چند درس خاص هم پاسخ دادند.

 

پایان گزارش/

مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

گروه جهادی شهید بیاضی زاده
گزارشات تصویری

گزارش تصویری اردوی «راهیان جهاد» گروه جهادی شهید بیاضی زاده

تاریخ اردو:۱۵ الی ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ محل برگزاری: استان خوزستان، شهرستان هویزه، دهستان سمیده مشروح خبر را از اینجا بخوانید! جهت اطلاع از برنامه

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.