تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حصور مسئولین برگزار شد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

 

به گزارش کانون خبرنگاری بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ مراسم تودیع و تقدیر از زحمات کیانی، مسئول سابق حوزه بسیج دانشجویی و معارفه ی محسن زاده به عنوان مسئول جدید حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز باحضور ریاست دانشگاه، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی و برخی مسئولان در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

 

قزل سفلی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، گفت: در مجموعه بسیج تودیع وجود ندارد و صرفا تحویل پرچم خدمت به شخص دیگر است.

 

 

وی ضمن تشکر از خدمات کیانی، مسئول سابق حوزه بسیج دانشجویی در حدود دو ونیم سال فعالیت، تصریح کرد: با مدیریت و مسئولیت برادر کیانی مجموعه بسیج علوم بزشکی از موفق ترین مجموعه ها بوده است، چرا که أنس و ألفت خوبی بین بچه ها وجود داشته و بسیج نقش چتر و برادر بزرگتر برای سایر تشکل ها داشته است.

 

 

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس کیانی، مسئول سابق حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی را فردی خالص، مخلص، جهادی، پرکار، انقلابی، پرتلاش دانست و از وی درخواست کرد که خدمت صادقانه خود را ادامه دهد.

 

 

قزل سفلی ادامه داد: مجموعه مدیریتی دکتر ایمانیه قابل تحسین است و غنیمت بزرگی برای انقلاب اسلامی می باشد که استفاده از این بستر بسیار مهم است و دین بر گردن ماست که اگر با این ظرفیت ها خدمت نکنیم.

 

 

وی خطاب به محسن زاده، مسئول جدید حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی، مطرح کرد: باید نقاط مثبت تشکیلات را قوت بخشیده و بهتر از قبل اداره کرد و آماده خدمت به کشور و نظام و انقلاب اسلامی بود.

 

 

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بیان کرد: باید چتر بسیج را گسترده تر کرد و نگاه حداکثری داشت؛ باید به دنبال تقویت کار جمعی بود و برای رسیدن به تشکیلاتی تربیتی که نیرو تراز انقلاب تربیت کند، تلاش کرد.

 

 

قزل سفلی تصریح کرد: درمواجهه با مسائل مختلف اجتماعی باید تخصصی و با رویکرد علمی برخورد شود و به دنبال گفتمان سازی، جریان سازی، نقد مدیریتی و مطالبه گری سازنده و تخصصی بود.

 

 

وی با بیان اینکه پیگیری بیانات و مطالبات رهبرمعظم انقلاب در اولویت قرار دارد، خاطر نشان کرد: آتش به اختیار یعنی با فکر و عقلانیت در عرصه های مختلف حضور داشت؛ علاوه بر شناخت درست از وظایف، باید به فضای مجازی و تولید محتوا هم توجه ویژه ای داشت.

 

 

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در پایان تلاش برای اعتلاء بسیج دانشجویی و رسیدن به اهداف انقلابی و همراه شدن برای کمک به سایر تشکل های انقلابی و ارزشی را ار وظایف نیروهای انقلابی دانست.

 

ایمانیه، ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به دعای امام سجاد (ع) درصحیفه سجادیه و تشکر از کیانی، مسئول سابق بسیج دانشجویی، گفت: برای کارتشکیلاتی وقت بگذارید، شایسته نام بسیج نیست که هر از چندگاهی دورهم جمع شوید؛ شما باید ۲۴ساعت آماده به خدمت باشید و فقط اندازه ضرورت بخوابید، اندازه ضرورت بخورید و تفریح به اندازه ای که خستگی روحیتان برطرف شود، داشته باشید.

 

 

وی با اشاره به شخصیت شهید فقیهی، مطرح کرد: درکتاب خاطرات شهید فقیهی نوشته شده است که ایشان ۹۰ ساعت پشت سر هم دراتاق عمل مشغول به عمل مجروحین جنگ تحمیلی بودند که زمانی بیهوده تلف نشود و مجروحی شهید شود؛ شماهم باید اینگونه باشید.

 

 

ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: شما باید حداقل یک ساعت درروز برای بسیج وقت بگذارید و زمان باقی مانده را درس بخوانید تا آینده کشور توسط شما اداره شود.

 

 

ایمانیه با بیان اینکه هرمقدار که زمان می گذرد، منطق نمود بیشتری پیدا می کند، تصریح کرد: اگرمی خواهید با انقلاب های فکری مقابله کنید، باید مطالعه کنید و پاسخ های منطقی درمقابل سئوال های دوستانتان داشته باشید.

 

 

وی با اشاره به وجود نگرانی دانشجویان برای آینده شغلی خود، بیان کرد: بسیج باید وارد عرصه کارآفرینی برای رشته های مختلف در دانشگاه علوم پزشکی شود و در این زمینه دانشگاه هم کمک می کند؛ با همفکری و هم اندیشی خودتان برای ایجاد امید در تمام رشته های دانشگاه تلاش کنید.

 

 

ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطر نشان کرد: برای دیدن توانمندی ها چشم بینا باشید؛ هرشخصی را که می بینید از لحاظ عقیدتی علمی و… توانمند هست را به ما معرفی کنید، البته باید چشم بینایی در مقابل انحرافات هم داشته باشید.

 

 

ایمانیه خاطر نشان کرد: بحث دیگر فضای مجازی است، ازآن یک ساعت متعلق به بسیج وقتی را برای فعالیت درفضای مجازی بگذارید و برای خدمت رسانی به مردم حضور پررنگی داشته باشید.

 

 

وی با اشاره به برنامه ریزی برای سازندگی در تابستان، بیان کرد: فعالیت در شرکت های دانش بنیان است که راه را برای دانشجویان بازمی کند؛ ازهمین الان وارد عرصه های مختلف شوید تابتوانید در آینده شرکت ها را مستقل اداره کنید.

 

 

ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز مطرح کرد: به شکل بسیجی یک غربالگری دیابت و قند خون برای همه ی افراد بالای سی سال در استان فارس انجام می دهیم که شما بسیجی ها نیز می توانید در اجرای این اتفاق مهم، همکاری کنید.

 

در پایان این مراسم از محمد کیانی قدردانی شد و زحمات و خدمت های وی در بسیج دانشگاه علوم پزشکی تقدیر به عمل آمد و محسن زاده به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز معرفی گردید.

مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

گروه جهادی شهید بیاضی زاده
گزارشات تصویری

گزارش تصویری اردوی «راهیان جهاد» گروه جهادی شهید بیاضی زاده

تاریخ اردو:۱۵ الی ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ محل برگزاری: استان خوزستان، شهرستان هویزه، دهستان سمیده مشروح خبر را از اینجا بخوانید! جهت اطلاع از برنامه

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.