جلسه تودیع و معارفه مسئول حوزه بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز / از زحمات رحیمی تقدیر و طیبی خرمی فرمانده شد.

آئین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با حضور لطفی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سعید یوسفی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، بهارلویی مسئول بسیج جامعه پزشکی، عزیزی معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، میرابراهیمی مسئول امور دانشجویی و چند تن از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email

 

 

          به گزارش روابط عمومی حوزه بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز، آئین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با حضور لطفی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سعید یوسفی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، بهارلویی مسئول بسیج جامعه پزشکی، عزیزی معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، میرابراهیمی مسئول امور دانشجویی و چند تن از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

در این مراسم از زحمات حسین رحیمی، مسئول سابق حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تقدیر و وحید طیبی خرمی به عنوان مسئول جدید حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز معرفی شد.

 

 

_ قدم های محکم تر هسته های مسئله محور بسیج دانشجویی

یوسفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس ضمن تقدیر از رحیمی و تبریک به طیبی خرمی، با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی بزرگترین فراتشکل در دانشگاه است به توصیح رویکرد جدید این مجموعه پرداخت.

وی بیان کرد: امروز رسالت بسیج دانشجویی با تشکیل هسته های خودجوش مسئله محور قدم های محکم تر و اساسی تر در حل مسائل مردم برخواهد داشت.

 

_ بسیج قائل به شخص نیست

حسین رحیمی، مسئول سابق حوزه بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز، با تاکید بر اینکه بسیج هیچ گاه قائل به شخص نیست و هر شخصی با هر رویکردی در قالب بسیج مسائل را حل میکند، افزود : ان شاءالله که بسیجی بمانیم و بسیجی بمیریم . دانشجو قشری است که به قول شهید بهشتی موذن جامعه است و اگر خواب بماند مشکلات، کشور را مثل سیلابی خواهد برد

رحیمی ادامه داد : وظیفه دانشجو حساسیت نسبت به تمام مسائل کشور است.

او فتنه را خط قرمز دانشگاه دانست و گفت : قطعا از اولین سینه چاک ها در مقابل هرگونه فتته در محیط دانشگاه، بسیج دانشجویی ست.

 

 

_ اهمیت فعالیت های تربیتی و سلامت محور در دانشگاه های علوم پزشکی

وحید طیبی خرمی، مسئول جدید حوزه بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز،  ضمن تشکر از زحمات رحیمی و تایید سخنان یوسفی در رابطه با رویکرد جدید بسیج دانشجویی، افزود : طبق رویکرد جدید بسیج دانشجویی مخصوصا در بحث دانشگاه های علوم پزشکی دو موضوع حائز اهمیت است که نیاز است همه تشکل های دانشگاه آنها را مورد توجه قرار دهند. اول فعالیت های تربیتی که یکی از رویکردهای اصلی بسیج نیز رشد دانشجو در زمینه های مختلف علمی ، بصیرتی ، معنوی و … است. دوم فعالیت های سلامت محور در حیطه های مختلف از آموزش دانشجویان تا چالش های نظام سلامت.

طیبی خرمی در ادامه از مسولین درخواست کرد که در زمینه تربیتی چه از لحاظ مادی و چه معنوی از تشکل ها حمایت شود.

 

 

در ادامه مراسم، بهارلویی، مسئول بسیج جامعه پزشکی شیراز، ضمن تشکر از مدیریت جهادی و انقلابی دکتر لطفی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به عنوان سکان دار علوم پزشکی شیراز در شرایط همه گیری بیماری کرونا، از ایشان خواست ضمن توجه ویزه به شجره طیبه بسیج از اوایل انقلاب تا کنون در جبهه های مختلف ، با حمایت از بسیج، خود را یکی از فرماندهان بسیج دانسته تا به کمک بسیجی ها، رشد تفکر بسیجی و نگاه خدمت به مردم در مسائل مختلف اوج بگیرد.

 

_ نقش بسیج در شرایط همه گیری بیماری کرونا بیشتر احساس می شود

در پایان لطفی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش حیاتی و حساس بسیج در شرایط همه گیری بیماری کرونا و تشبیه این شرایط به دوران ۸ ساله دفاع مقدس و تشکر از نهادهای مختلف از جمله بسیج دانشجویی و بسیج جامعه پزشکی بابت همکاری با نظام سلامت در چنین شرایطی، گفت: با توجه به نقش اساسی دانشجویان امروز در نظام سلامت فردا و همینطور حیاتی بودن نظام سلامت برای کشور، در این شرایط باید توجه خاصی به بحث آموزش دانشجویان داشته باشیم.

ایشان در ادامه نیز ضمن تشکر از زحمات رحیمی و تبریک به طیبی خرمی، برای ایشان در سمت جدید فرماندهی بسیج دانشجویی آرزوی موفقیت کرد.

 

 

پایان خبر/

مشاهده خبرها و اطلاعیه های بیشتر:

گروه جهادی شهید بیاضی زاده
گزارشات تصویری

گزارش تصویری اردوی «راهیان جهاد» گروه جهادی شهید بیاضی زاده

تاریخ اردو:۱۵ الی ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ محل برگزاری: استان خوزستان، شهرستان هویزه، دهستان سمیده مشروح خبر را از اینجا بخوانید! جهت اطلاع از برنامه

سوال یا درخواست دارید؟

واحد بسیج دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شماست.